Prekių katalogas

PowerBox skirtas PCMflash

  • PowerBox skirtas PCMflash

  • „PowerBox for PCMflash“ jungiklis skirtas valdymo blokui prijungti prie programinės įrangos įkroviklio „ant stalo“ ir automatiniam (jei palaiko įkroviklis ir J2534 adapteris) arba rankiniam maitinimo įtampos perjungimui ir RESET, BOOT, CNF1, GPT1, GPT2, WATCHDOG signalų formavimui.

    Automatiniu režimu suderinamas su įkrovikliais, kurie valdymui naudoja:

    BOOT – OEM12, 12 kontaktų OBD-II.

    Maitinimo padavimas – L-LINE, 15 kontaktų OBD-II.

    Svarbu:

    • Darbui su 71 ir 77 PCMflash moduliu BOOT jungiklis turi būti AUTO arba MANUAL padėtyje. (BOOT indikatorius turi šviesti, kai paduodama įtampa į valdymo bloką).
    • MANUAL režimu maitinimą reikia paduoti būtent PowerBox jungikliu, o ne iš išorinio šaltinio.
    • GPT režimas leidžia dirbti su 5V ir 12V signalais, taip pat su diferencialiniais įėjimais nenaudojant kondensatorių.

    Valdymo elementai:

    • Įrenginys turi tris jungiklius darbui skirtinguose režimuose.
    • Jungiklis – POWER, maitinimo valdymas.
    • Įrenginys turi tris maitinimo padavimo į valdymo bloką režimus:
    • - OFF, išjungta, leidžia pašalinti visus maitinimo signalus iš IDC-26 ir DB-15 jungčių.
    • - MANUAL, įjungta, paduoda maitinimą į VECU ir VKEY gnybtus, taip pat į valdymo išėjimus, priklausomai nuo pasirinktos darbo taktikos.
    • - AUTO, automatinis valdymas, šiame režime maitinimą valdo įkroviklis L-Line signalu (15 OBD-II kontaktas).
    • Jungiklis BOOT, vienu metu valdo BOOT, RESET ir CNF1 signalus (3,3 voltai):
    • - OFF, išjungta, leidžia pašalinti visus valdymo signalus iš DB-15 jungties.
    • - MANUAL, įjungta, prijungia RESET ir BOOT prie signalinio minuso, o CNF1 prie +3,3 voltų.
    • - AUTO, automatinis valdymas, šiame režime BOOT, RESET ir CNF1 signalus vienu metu valdo įkroviklis (12 OBD-II kontaktas, OEM12).
    • Integruoto generatoriaus darbui su 71 ir 77 PCMflash moduliu BOOT jungiklis turi būti MANUAL arba AUTO padėtyje (BOOT diodas turi šviesti).
    • Jungiklis GPT:
    • - OFF, išjungta, leidžia pašalinti visus valdymo signalus GPT signalo linijose. Galima naudoti diagnostikai ir „OBD programavimui“.
    • - ON, naudojamas integruotas GPT generatorius.
    • - EXT, naudojamas GPT signalas tiesiai iš OBD-II jungties (signalą formuoja scanmatik).
    • Negalima naudoti GPT signalo iš įrenginio tiesiogiai jungti prie procesoriaus signalinių grandinių valdymo bloko plokštėje.
    • Įrenginyje yra integruoti srovės ribojimo rezistoriai signalinėse linijose:
    • -BOOT RUDAS – 5,1 kΩ (rekomenduojama Infineon C16X ir ST10 šeimai)
    • -BOOT PILKAS – 510 Ω (rekomenduojama TriCore)
    • -CNF1 – 220 Ω

    CAN magistralėje yra 120 Ω galinis rezistorius, kurį prireikus galima atjungti – išimti tą patį džemperį (esantį arčiau DC jungties).

    BOSCH jungtis (esantis arčiau USB jungties) – darbui su BOSCH bloku GPT režimu, darbui su SIMOS12/SIMOS18 blokais GPT režimu reikia išimti šią jungti.

     

    Jungtys:

    Įrenginys turi universalias jungtis, leidžiančias lanksčiai jungtis.

    USB jungtis skirta prijungti prie kompiuterio. Jungtis reikalauja prijungimo naudojant integruotą USB-UART keitiklį, skirta atnaujinti PowerBox įrenginio programinę įrangą, taip pat programuojant Renesas procesorius.

    DC jungtis skirta maitinti įrenginio vidinę schemą, taip pat prijungiamą valdymo bloką (ECU). Rekomenduojama naudoti tik kokybiškus maitinimo blokus. Centrinis kaištis skirtas +, šoninis -. Yra apsauga nuo neteisingos poliškumo. Skaitydami slaptažodį, kai tai neįmanoma automobilyje, turėtumėte atsižvelgti į tai, kad didelės įtampos keitikliai ECU paleidimo metu sunaudoja gana didelę srovę, o tai gali sukelti apsaugos veikimą ar net maitinimo bloko gedimą.

    J2534 jungtis skirta prijungti sąsają su OBD-II jungtimi.
    Jungties prijungimas:

    • 1 GPT1 EXT
    • 2 GPT2 EXT / J1850
    • 4 GND
    • 5 GND
    • 6 CAN-H
    • 7 K-LINE
    • 10 J1850
    • 12 SELECT BOOT
    • 13 VPP
    • 14 CAN-L
    • 15 L-LINE
    • 16 POWER

    DB-15 jungtis skirta prijungti ECU.

    Rekomenduojama naudoti DB15 - PIN kabelį.

    Jungties prijungimo schema:

    • 1 BOOT BROWN
    • 2 VPP PURPLE
    • 3 GPT2
    • 4 CNF1 BLUE
    • 5 VECU RED
    • 6 J1850 L
    • 7 CAN-H WHITE
    • 9 VKEY ORANGE
    • 10 BOOT GRAY
    • 11 GND BLACK
    • 12 GPT1
    • 13 J1850 H
    • 14 K-LINE YELLOW
    • 15 CAN-L GREEN

    IDC-26 jungtis skirta prijungti ECU.

    Jungties prijungimo schema:

    • 1 GND SIGNAL
    • 2 VECU
    • 3 VPP (13 OBD-II, OEM13 kaištis)
    • 5 5V
    • 6 GND
    • 7 RXD
    • 8 TXD
    • 10 WATCHDOG
    • 11 5V
    • 12 K-LINE
    • 13 CAN-H
    • 14 CAN-L
    • 15 GND
    • 21 GND
    • 23 GPT2
    • 24 GPT1

    Indikatoriai:

    • POWER šviesos diodas rodo, kad ECU tiekiama elektros energija. Mirksintis indikatorius rodo nestabilų įrenginio maitinimą, rekomenduojama atjungti įrenginį mažiausiai 1 minutei.
    • DC šviesos diodas rodo maitinimo įtampą.
    • BOOT šviesos diodas rodo 3,3 volto įtampą CNF1 išėjime, traukimą į minusą BOOT ir RESET, taip pat rodo GPT režimą (šviečia - 71 arba 77 modulis \ išjungtas - 53 modulis).